مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 21:352020-02-16بين الملل

تصاویر| جشن و شادمانی سوری ها از بازگشت امنیت کامل به شهر حلب


مردم شهر حلب در شمال سوریه با اعلام دولت دمشق مبنی بر تسلط کامل ارتش بر همه مناطق شمال و غرب این شهر در خیابان ها به جشن و شادی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم شهر حلب سوریه شامگاه یکشنبه با اعلام خبر برقراری امنیت کامل در این شهر به خیابان ها آمده و به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا ) ارتش سوریه با تسلط بر ده ها روستا و شهرک در شمال و غرب حلب و سرکوب کامل تروریست ها در آنجا امنیت را به این شهر بازگرداند.

گروه های تروریستی طی نُه سال گذشته شهر حلب را با بیش از ده تا بیست هزار گلوله خمپاره و راکت هدف گرفتند که با کشته شدن هزاران شهروند آن همراه بوده است.

تصاویر و فیلم های منتشر شده در رسانه های سوری شهروندان حلب را مسرور از پیروزی جدید دولت بر تروریست هایی که آنها را دست نشانده بیگانگان در سوریه می خوانند، نشان می دهد.

زنان هلهله می کنند و یا از خوشحالی زیاد اشک می ریزند و جوانان سوت و کف می زنند و خلاص شدن شهرشان از تروریسم را جشن می گیرند.

  ارتش سوریه روز یکشنبه و پس از آنکه کنترل آخرین پایگاه های تروریست ها در منطقه صالات اللیرمون در شمال حلب را به دست گرفت توانست امنیت را به طور کامل به شهر حلب بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر| جشن و شادمانی سوری ها از بازگشت امنیت کامل به شهر حلب

تصاویر| جشن و شادمانی سوری ها از بازگشت امنیت کامل به شهر حلب